درخت دانلود
استقلال همیشه قهرمان
پژمان منتظری به تیم ام صلال قطر پیوست
مدافع ملی‌پوش تیم فوتبال استقلال سرانجام با مسئولان باشگاه ام صلال قطر قرارداد بست و به طور رسمی بازیکن این تیم شد. این انتقال در شرایطی صورت گرفت که مدیرعامل و سرمربی تیم فوتبال استقلال بارها تاکید کرده بودند مخالف جدایی منتظری هستند و او را تا دیدار با پرسپولیس نگه خواهند داشت اما این بازیکن روز پنجشنبه قراردادش را با تیم قطری امضا کرد.
 

به گزارش خبرنگار مهر، پژمان منتظری که در روزهای گذشته تست پزشکی باشگاه ام صلال را پشت سر گذاشته بود با مسئولان این باشگاه به توافق نهایی دست یافت و عصر روز پنجشنبه قرارداد رسمی خود را با این تیم امضاء کرد. بر اساس اعلام باشگاه ام صلال قرارداد منتظری با این باشگاه یک و نیم ساله خواهد بود. در این خبر آمده است که باشگاه ام صلال با ویکتور سیموئز برزیلی نیز قرارداد رسمی منعقد کرده است.

باشگاه ام صلال اشاره‌ای به مبلغ قرارداد منتظری نداشته است اما چند روز پیش علی فتح الله‌زاده خبر داده بود منتظری برای پیوستن به ام صلال یک و نیم میلیون دلار دریافت می‌کند که 20 درصد این مبلغ به باشگاه استقلال تعلق خواهد گرفت.

 



تاریخ: جمعه 13 دی 1392برچسب:,
ارسال توسط AMIR

 

با ادعای یک روزنامه قطری مدافع استقلال امروز برای امضای قرارداد با ام‌صلال راهی قطر می‌شود.

                    

خبرگزاری فارس: منتظری امروز برای امضای قرارداد با ام‌صلال راهی قطر می‌شود                    

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روزنامه الوطن قطر، پژمان منتظری، مدافع استقلال امروز برای امضای قرارداد با ام‌صلال وارد دوحه قطر می‌شود تا جای ساشا، مدافع استرالیایی این تیم را بگیرد.

الوطن در ادامه آورده است: به محض رسیدن این بازیکن، قرارداد وی با ام‌صلال امضا خواهد شد و سپس تست‌های پزشکی این بازیکن ظرف امروز و فردا انجام خواهد شد.

 



تاریخ: پنج شنبه 12 دی 1392برچسب:,
ارسال توسط AMIR

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 5
بازدید کل : 3358
تعداد مطالب : 9
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

Alternative content